Distribuiri, distribuiri… dar mai apreciaţi

Suceava 2021 European Capital of Culture, clipul realizat de cei care au pregătit dosarul Sucevei pentru candidatura titlului Suceava – Capitală Europeană Culturală 2021, pe lângă faptul că este fain, are vocea împrumutată de la un prieten fain. Dar nu asta contează, ci suprinderea mea când am văzut câte distribuiri are, de pe al meu wall, după ce am postat pe facebook. Prima dată când o postare de a mea are mai multe distribuiri decât aprecieri. Să fie într-un ceas bun…

2 thoughts on “Distribuiri, distribuiri… dar mai apreciaţi

  1. Servus,

    1. Lista scurta pentru decizia de azi: Timisoara, Baia, Cluj, Bucuresti
    2. Suceava candideaza, nu Bucovina. Suceava are nevoie de infrastructura culturala (care e zero acum). Restul Bucovinei poate doar sustine efortul Cetatii prin organizararea cateunui eveniment, respectiv asigurarea masei critice de culturalizati/culturalizabili.

    Asa ca, momentan, Suceava pas. Clipul e mai mult decat OK. Ah, putem vedea undeva pe net dosarul de candidatura?

    Cu drag,
    T.S.

    1. Stimabile, dA! în ambele puncte.
      La 1 s-a cam decis cine cu ce, la 2 – un ungător de rulmenţi mare diferenţă nu prea a făcut. Clipul este mişto (cu atât mai mult că e super… vezi post-ul meu)… dar în Suceava, dpv cultural Humorul şi Fălticeniul au mai multe de spus. Cu restul, cum am stabilit…
      PS: Chiar vreau cartea aia 😀

Lasă un răspuns

