Revoltă civică. Că-i culturală nici nu contează

Ponta, să te fut în gură până sângerezi. În morţişorii mă-tii de cocalar. Ţi se pare, japiţă, că românul are o dependenţă faţă de citit, futu-ţi mecla aia de mongoloid? (fraza nu-mi aparţine, din singurul motiv că altcineva mi-a luat-o înainte). Fi-ţi-v-ar C(H)ristoşii (întrebaţi BOR-ul – e de-al vostru, ar trebui să ştie cum e corect) voştrii de manelişti (adică lipsiţi de cultură). Crucea (sau Biserica) voastră de politicieni, dar furăcioşi din bunul statului nu aţi găsit să impozitaţi. Aţi găsit crucea voastră de nesimţiţi futuţi cu dosul pulii să ne futeţi tot pe noi care citim altceva decât doctorate ale bravilor oameni de stat (nu zic puie monta – să nu se creadă la o adică ceva) sau rahate ale „culturalilor” voştri de curte, în pizda voastră de cretini. Dar de ce nu, tovarăşi, băgaţi în Criştii voştrii şi taxă de gândire. Şi aşa mulţi gândesc înpotriva voastră.

Aaa, ca idee, nu puneţi SRI-ul să mă caute, lăsaţi un comment. Vă dau eu adresa  unde să mă găsiţi. Nu e nevoie să folosiţi resursele plătitorilor de taxe pentru a vă calma orgoliu. Cât despre a fii călcat pe trecerea de pieton şi să ieşi vinovat, o ştiu de pe vremea lui Năstase…

Lasă un răspuns

