Pe scurt #03

– Chiar îmi place genul acesta de articole… Lenea-i mare :).
– Prima etapă a concursului CILout&write – Descătuşează-ţi fantezia, s-a terminat. Am aflat-o de la Mircea.
– A fost Ziua Naţională a României, şi de la fasole şi vin poate, autorităţile sucevene au fost luate prin surprindere de zăpadă. Că doar este decembrie
– A căzut în instanţă pomana tov. Năstase către BOR. Cum mă pot bucura de răul altora.
– Numărul din decembrie a revistei Gazeta SF, aşteaptă cititorii.
– Mi-am schimbat marca de ţigarete
magna

2 gânduri despre “Pe scurt #03

  1. sagy, stai ca nu-nteleg (nu sunt greco-ortodox). fasole FARA carnati/ciolan? asa post-angii sunt sucevenenii?

    toate cele bune,
    tibi

Lasă un răspuns

