Gata s-a terminat, ne apucam de LUCRU’ BINE FACUT!

Da, te-am ales : pentru mesajul ca nu negociezi, in consecinta o sa te eliberezi de penalii PDL si PNL, care capuseaza cu succes politica din romania din totdeauna.

Bolsevic in Sange

klaus_05222300 Presedintele, romanilor scarbiti de Romania Bolsevica

Da, te-am ales: pentru ca am considerat ca orice NEAMT oricat de slab ar fi, este mai bun decat orice Habotnic Ortodox Bolsevic roman din interiorul Partidelor Politice.

Da, te-am ales: pentru a infaptui Vendetta, impotriva

Vezi articol original 306 cuvinte mai mult

2 gânduri despre “Gata s-a terminat, ne apucam de LUCRU’ BINE FACUT!

  1. draga sagy, mai e un hop azi. ala cu combinatoristica compatibilitatiurilor. apoi, ne apucam de bine(re)facerea rumuniei. incepem cu debolsevizarea si demensevizarea statului.

    tibi

  2. Chiar dacă nu l-am ales, aștept să văd cum poate face măcar jumate din ce și-a propus. Un an întreg nu zic nimic, doar aștept.

Lasă un răspuns

