#yeslavot. Rezultatele

Precum în 1996, a doua revoluție a românilor, care, au votat cu capul și nu cu burta. Ziua de duminică, ziua alegerilor prezidențiale, turul doi, pentru mine a fost incitat. Am redactat două texte, pentru antologie, m-am întâlnit cu prietenii, am fost la sediul unui partid, m-am plimbat cu o echipă de televiziune băsistă, vorba unui consilier local… Şi votul meu a contat.

Nu cred în omul providențial care rezolvă cu o mișcare de baghetă toate problemele. Dar, alegerea românilor, şi a mea, îmi dă curaj pentru a munci şi-mi creează o stare de libertate.

Mai jos, discursul senatorului Gheorghe Flutur, la aflarea rezultatelor exit-poll-urilor. Aş fii trecut şi la celălalt partid, dar nu vrea mă place lumea de acolo…

Lasă un răspuns

