Nu vă supăraţi, sunteţi evreu?

SagyMerg la magazin să iau o bere. Casiera scanează, spune preţul, plătesc, şi, puţin stingheră, mă întreabă:
– Nu vă supăraţi, sunteţi evreu?
Recunosc, m-a suprins întrebarea, şi îi răspund:
–  Nu am avut bafta. Sunt bucovinean.
– Adică… 
Am lăsat discuţia la punctul mort. totuşi că doamna se uita lung, îi spun:
Doamnă, sunt huţul, şi cum m-am născut în Bucovina, este posibil să am sânge şi de evreu…

La plecare, avea o privire de genul „Cine m-a pus să întreb„.

Trăiască sfânta ignoranţă.

13 gânduri despre “Nu vă supăraţi, sunteţi evreu?

  1. Eu cred ca v-a suparat intrebarea pentru ca nu i-ati raspuns mai intai „Nu, nu ma supar !”.
    Apoi de ce ati raspuns ca nu aveti bafta ? Daca esti evreu inseamna ca esti baftos ? In ce sens ?
    Probabil casiera era evreica si ii aminteati de cineva pe care intilnise la vreo rugaciune la Sinagoga.
    S-ar putea sa aveti si ceva ADN evreiesc pentru ca pareti un om inteligent. Dar cel mai bine sa va faceti arborele genealogic si sa-l portati pe un site specializat cum ar fi http://www.myheritage.com si veti avea multe sansele sa aflati daca aveti stramosi evrei.

Lasă un răspuns

