România condusă de…?

Sursa imaginii: http://www.analizeeconomice.ro/2013/10/da-ponta-cu-pulanu-n-mine-ca-te-am-votat.htmlAm găsit pe facebook, pe al unui prieten perete, următoarea frază:

Copreşedintele USL, Crin Antonescu zice că Ponta are idei stupide iar copreşedintele USL, Victor Ponta spune că Antonescu minte cu repetiţie. Iar Ponta şi Antonescu, împreună, conduc România şi se laudă că i-a votat 70% din popor.
Deci, poporule care ai votat cu ăştia doi: îţi place ce ai votat? Sigur, nu mă adresez ălora care nu au acces la net sau care se mai scobesc de o săniuţă înainte de prînz, îi întreb pe cei care au votat din convingere. Îi întreb pe cei care au o slujbă, care au copii la şcoală, pe cei care cred în statul de drept, pe cei care vor să fie cetăţeni egali în faţa legii cu parlamentarii şi miniştrii, nu nişte sub-cetăţeni în faţa unei cozi de topor cum e Zgonea. C. Prisacariu.

Şi tot de acolo:

Acum cred, că e clar pentru toată lumea că nu degeaba a rămas Antonescu repetent de doua ori în facultate! Repetent rămâi atunci când nu-ţi place cartea… Dacă Antonescu işi vedea de învăţătură, ar fi ştiut că niciodată, în toată istoria, nimeni nu a putut face o alianţă onestă cu javrele comuniste. Iar dacă nu a învăţat nimic din pîţaniile altora, măcar să o simtă acum, pe propria-i piele!

 

Sursa imaginii:  analizeeconomice.ro 

5 gânduri despre “România condusă de…?

  1. Si totusi anglo-americanii si frantzujii s-aliara cu „javrele” comuniste ca sa zdrobeasca javrele nazisto-gestapovisto-hitleriste in ww2.
    PS. Cunoasteti in politica vreo alianta onesta ?

  2. Sunt de acord ca Zgonea,Stroie si multi altii nu au ce cauta in parlament sau la guvernare, dar doar niste idioti nu pot sa inteleaga ca nu Ponta nu nu Antonescu, nu Nastase, nu Iliescu…au luat 20 de miliarde de la FMI, nu ei au negociat acordul PSAL prin care acceptau privatizarea in masa a principalelor societati rentabile (ex. petrom, BCR…) si inchiderea celor considerate de ei nerentabile, nu ei au inchis spitale, taiat salarii, pensii, disparitia flotei…dar stiti cine a facut toate acestea plus multe altele? Daca a-ti uitat, altii nu uita. este chiar IDOLUL VOSTRU- BASESCU.

    1. Dl Basescu nu este idolul nostru. Cel putin al meu nu este.Nici ceilalti nominalizati nu sunt. Nu pot sa zic ca mi-a fost idol, dar mi-au placut Dan Amedeo Lazarescu si Ion Ratiu dintre oamenii politici. Restul, toti o apa si-un pamant, toti niste comunisti parveniti cum spunea intelectualul.
      PS. Si eu am fost comunist dar n-am avut inclinatia parvenirii. M-am multumit sa am un loc de munca pe care pana la urma odiosii mi l-au lichidat si m-au trimis in neantul disperarii. Acum mi-a trecut.

Lasă un răspuns

