Hosting gratuit

Nu știu dacă titlul articolului poate fi considerat reclamă. Acuma declar că este. De-a lungul existenței mele am tot cumpărat ceva domenii internet şi tot le-am înghesuit pe unde am putut. Experiența neplăcută avută cu diferiți furnizori de găzduire web profesională m-a dezamăgit şi, după o salvare a datelor am trecut pe găzduire profesională gratuită. Testez de ceva vreme şi sincer, sunt deplin mulţumit. Ştiţi faza aia, lucrurile bune le recomanzi prietenilor. Merită încercat. Nu costă nimic… Doar timp în cel mai rău caz.

3 gânduri despre “Hosting gratuit

Lasă un răspuns

