OPRIŢI MASACRUL!

soarece
Foto: Diana Elena Peptănuş

Sunt realmente îngrozit de indivizii care mă înconjoară şi-şi spun oameni.

Mă așteptam, ca după evenimentul tragic multi-mediatizat (trebuia cumva stopat, mediatic vorbind revoluția hipsterilor), şi credeți-mă, este o tragedie, cum au mai fost din păcate – am văzut multitudinea de iubitori de animale. Sincer mă bucură acest lucru, şi mai ales, consider că acuma este cine să apere bieții miei, porcuşori sau tăurași ce sunt sacrificați. Îmi pare rău totuși că au apărut aşă de târziu, pierzând-i astfel pe Vasilî,  tăurașul cu care empatizam când aveam şase ani, omorât cu bestialitate şi cruzime pentru hrană şi bucate de Paşte. Chiar avea carne bună, între noi fie vorba. Sau de purcuşorii pe care-i hrăneam  şi-i vedeam sacrificați iarna, înainte de Crăciun…

Aceste animale sunt salvate de acuma înainte, mi-am spus. Copii ce locuiesc astăzi la ţară nu vor mai fi traumatizați… Dar slabe speranțe şi din păcate în van.

Ceea ce credeam eu că sunt iubitori de animale, sunt doar iubitori de câini.

Știți cum mi-am dat seama? Când am văzut cum nu este oprită masacrarea șoarecilor!!! Unde sunt iubitorii de animale în fața acestor atrocități ce au loc sub ochii noştrii? Ținând cont la câţi șoareci trăiesc printre oameni, este clar că sunt animale domestice… Mă întreb ce fac asociațiile de protecție a animalelor. Sau pentru aceste minunate biete mamifere nu sunt bani de supt

Un gând despre “OPRIŢI MASACRUL!

  1. Plus ca şansele să fii muşcat de şoareci pe stradă sunt cam mici…..deci, bună inițiativă să îi inspiri pe „iubitorii” de viețuitoare.

Lasă un răspuns

