Plan de week-end

Așadar şi prin urmare, ei făceau.. cunoscuseți figura.
La o zi infernală, noaptea pare la fel… Am avut o mică dezamăgire astăzi (cumplită chiar) dar şi câteva clipe frumoase.
În romanul Era carității de Arkadi şi Gheorghi Weiner, un personaj (căruia îmi scapă numele) spune la un moment dat că preferă să-şi petreacă timpul lângă tineri pentru a nu-şi simți bătrânețile. Sper să nu-mi fie semn :). Pe asta m-am bazat astăzi, pe seară, pentru a-mi reveni. Bine, pe inocența debordantă a tinerei generații (nu dau nume Piticot) şi pe un litru de cogniac a cărai marcă nu mai ţin minte (reţetă medicală).
Oarecum, frustrarea mea nu are a face cu planul general care este Final Frontier. Culmea că am vizitat Capitala (României) –  cea a Bucovinei urmează  fi Iașiul, futu-i în gură să-i fut de comuniștii de la putere – , cu ocazia unor evenimente ce tratau minorităților. SF&F pentru mulți literați scorțoși şi îngâmfa tot minoritate, nici măcar literatură nu este. Deci sunt în grafic…

Văd că una am vrut să spun una şi a ieșit alta…  Așadar, ne vedem la FF, unde voi avea ocazia de a mă face de căcat în public. Punct!

Şi de post scriptum, cum pana cuiului să nu faci deosebirea dintre un ziar, pliant şi o carte?!

Un gând despre “Plan de week-end

Lasă un răspuns

