Exerciţiu…

Să mă fac înțeles  e un exercițiu de scris… În ultima perioadă mi-e lene să-mi scriu şi numele pe formularele statului de drept. Despre creație.. absolut nimic.

Reiau anunțul meu de pe pagina de facebook: Artist neînțeles, caut muză. Rog seriozitate!

Până una alta, îmi fac un plan editorial pentru jurnalul electronic  Voi posta opinii personale despre filmele vizionate de la începutul anului până acuma (MelancholiaPink Floyd The Wall9 rotaMan of the YearThe Devil Wears Prada etc. ), îmi propun continuarea serialul despre debutanții revistei Gazeta SF, şi că tot veni vorba despre GSFstatisticile lunare ale revistei.

Cam asta este… Nu mi-a luat decât patruzeci de minute să scriu asta. Sunt pe drumul cel bun!

9 gânduri despre “Exerciţiu…

  1. Colaborări, asta e un mod de a ieşi din impas. Că lumea noastră interioară nu e maşinărie perpetuum mobile, e multă fricţiune care dă cu nisip la rotiţe în fiecare zi de cum deschizi ochii şi până dai cu capul în pernă iar. Colaborări recomand eu, nu neapărat cu mare finalitate artistică ci în primul rând pentru a introduce stimuli noi în maşinăria internă. Ce iese iese.

Lasă un răspuns

