În loc de titlu

Imagine de pe http://www.zazzle.com

Am ajuns la exasperare. Rămân surprins, de fiecare dată, de câți deținători ai adevărului absolut sunt pe metru pătrat.
M-am săturat să o fac pe politicianul încercând să mulțumesc pe toată lumea, eventual să ies pierdere. pentru a mulțumii turmă dobitoci pe două picioare,  unde eventual, se mai găsește un om.

Nu mi-am propus să fiu singurul capabil să ducă imensa povoară a culpabilității acestei generații, așa că nu aveți decât să vă sugeți singuri!

3 gânduri despre “În loc de titlu

  1. Cunosc sentimentul… L-am încercat și eu, în cazul referendumului din vară. În calitate de „om invizibil” (unul dintre cele 8,5 milioane!) te sfătuiesc să renunți la fatalism. Și să vezi un film SF, intitulat „They Live”. Mult succes în continuare!

    1. Mulţumesc Ştefan.. Se pare că nu ai cum să scapi de sentimentul acesta…
      Să mă citez: „De ce nu mă laşi tu, soartă/În animalicul somn tembel”. Mă întreb de ce nu pot aprecia o bere, o manea şi un futai bun.. cred că eram fericit, nu? :))

  2. Si eu cunosc sentimentul, si nu sunt deloc multumit ca am ajuns sa il experimentez, oricat as fi eu de interesat de trairile gotice.
    Un lucru tot am invatat din asta: nu poti face nimic pt lume, pt literatura sau pt alte chestii generale, care includ automat si elemente care nu se afla sub controlul tau. Nici macar nu poti sa faci ceva pt altii – or sa aiba grija sa strice. Tot ce poti sa faci e pt tine. Si daca macar pe tine te salvezi din degradarea generala, e mai mult decat de ajuns.
    P.S. They live e super.

Lasă un răspuns

