Leapşă…

De mult nu am mai făcut, primit etc, una… Eram înebunit după ele la începutul blogingului (sau cum s-o scrie..), prin 2007.

Am primit una (o leapsă) de la scumpa mea colegă din Clubul de Iniţiativă Literară, şi teoretic ar trebui să răspund unui set de întrebări.. Să le luăm pe rând:

1. Te poți descrie într-o propoziție?

Da! Cel mai simpatic şi modest om ce a vieţuit prin urbea Sucevei 😉

2. Ce anotimp îți place mai mult si de ce?

Vara pentru că este cald

3. Iți este greu sa recunoști când greșești?

În principiu nu, dar depinde de greşeală.

4. Dragoste pe internet: pro sau contra?

Dacă anti-virusul este bun, pro…

5. Este ceva/cineva pentru care/căruia ii ești recunoscătoare?

Da, dar nu o să nominalizez.

6. Ce activitate te face sa pierzi noțiunea timpului?

Cititul şi o discuţie bună.

7. Alternativele naturiste …. ce părere ai? Folosești?

Nu am o părere.. şi oricum sexul este natural…

8. Doar intuiție sau unii din noi chiar au al șaselea simt?

Amândouă… dar bat monedă pe intuiţie. Nu am dat lovitura la 6 din 49 🙂

9. Care este cea mai grea decizie pe care ai luat-o pana acum?
Să mă căsătoresc.. cu divorţul a fost uşor.

 

10. Motto-ul tau in viata este…

Totul este posibil, imposibilul ia doar mai mult timp.

That`s all foks – scuzaţi greseala, dar nu vorbesc americanească. Nu am pe cine nominaliza, pentru că toţi pe care-i ştiam au fost 🙂
Chiar mi-a făcut plăcere!

2 gânduri despre “Leapşă…

Lasă un răspuns

