Filantropica

Se împlinesc zece ani de la lansarea filmului Filantropica. Oki, zece ani a împlinit în martie, dar nu asta este ideea.
L-am văzut inițial pe Pro TV în timpul liceul şi m-am îndrăgostit de el. Are ghitora fraze intrate în limbajul urban Viața este complexă şi are multe aspecte fiind, cred eu, cea mai cunoscută.
Am uzat DVD-ul original de câte ori l-am revăzut, cu aceiași plăcere de fiecare dată.. Ultima oară acuma șapte minute.

Consider că este cel mai bun film românesc după 1989. Regia este semnată de Nae Caranfil.
Lin minte că în facultate am făcut rost de scenariul filmului, în format electronic, şi revăzând filmul, mă așteptam să aud replicile din scenariu.. Încă se mai întâmplă asta 🙂

Mai multe informații puteți găsi pe Cinemagia. Eu vi-l recomand din suflet.

3 gânduri despre “Filantropica

Lasă un răspuns

