Singur în mulţime (making off)

Acest articol mă chinui să-l scriu de când a apărut ultimul număr al revistei Gazeta SF. Motivul este simplu: lipsă de chef şi sictir, dar acuma câteva seri am găsit antidotul. Mulţumesc :D!

Înainte de a trece în revistă aberaţiile mele, o dedicaţie. Nu de alta, dar măcar fondul sonor să creeze plăcere dacă nu scriitura.

Aşadar, şi prin urmare, ei făceau comerţ pe mare./ Prin urmare şi aşa deci, era vorba despre… fenicieni 🙂

Revenind.

Am aruncat un ochi pe statisticele Gazetei, speriat fiind de numărul mic de comentarii. M-am speriat dejaba. Ele, statisticile, îmi indică 11873 de vizite. Nu e rău, ţinând cont că este vară.

Însângerată, luna a lui Oliviu Crâznic stă bien pe primul loc al articolelor devorate, urmat de Scriptorium iulie (Alexandru Ioan Despina), editorialul semnat de către domnişoara Simona Şerbănescu, Arca imaginată de către Paul-Teodor Ivan, a mea povestire mainstream, Zâmbetul de Viaţă desenată de către domnişoara Florentina Onofrei. În sfârşit, înapoi debutul semnat de Andreea Bădeliţă este urmat de editorialul numărului 18/iunie 2012 semnat de către mine.

Aventura marţiană a Vindecătorului se situează pe locul 9 în clasamentul intermediar al preferinţelor publicului, topul teen fiind terminat de dialogul cu Marcel Gherman.

Acest articol nefiind un raport de activitate, să revenim la oile noastre, ale mele mai exact şi anume povestirea mea.

Înainte de asta vă reamintesc concursul de proză scurtă CILout&write – Scoate proza din sertar. Making offul-ul actului de craţie a povestirii Singur în mulţime, într-un articol viitor.

Un gând despre “Singur în mulţime (making off)

Lasă un răspuns

