Dialoguri fălticinene

Am fost alături de membrii Clubului de Iniţiativă Literară în Făliceni, unde, am avut o şedinţă literară în deplasare, alături de copii din sistemul de ocrotire socială.

A fost pur şi simplu sublim. După ce am ascultat creaţiile literare a copiilor prezenţi, e clar că mă apuc să învăţ să scriu.

Mulţumesc!

Ajunşi în Suceava, Ilinca, Mircea, Vindecătorul şi eu am tras în Music Pub unde am sperat să prindem lucrările Zidului de Hârtie. Nu am reuşit, cred că am întârziat – era ora 18 – aşa că am stat la un suc de hamei.

Lasă un răspuns

