Stilou personalizat

Se apstilou_pix_poenariropie ziua de naştere a unui prieten de al meu. Tipul este jurnalist, mai scrie ceva poezii şi mai dă autografe. La o discuţie cu el, mi-a spus că şi-ar dori un stilou (discuţia fiind despre ce cadou îşi doreşte – apropo, dacă am să vă întreb ce cadou vă doriţi spuneţi-mi, că altfel o să vin la petrecere cel mult cu o sticlă de vin pe care am să o beau eu).

 

Cu ajutorul unei bune amice, am descoperit acest site.

Dragă Dane (dacă îmi citeşti articolul), aşteaptă un stilou ca cel din imagine, cu numele tău pe el :P!

Maria (amica care mi-a recomandat pagina) are numai cuvinte de laudă despre lucrătură.

Am să revin cu un articol viitor după ce-l primesc; Lucian, tipul care se ocupă de manufactură m-a asigurat că pe 5 februarie o să am marfa. Marfă :P!

Un gând despre “Stilou personalizat

Lasă un răspuns

