Film documentar despre huţuli

Vă prezent un film documentar despre o altă etnie a Bucovine, şi anume huţulii  (sau huţanii) – etnie din care fac şi eu parte.

Vă doresc vizionare plăcută şi mulţumesc realizatorilor.

2 gânduri despre “Film documentar despre huţuli

  1. Buna ziua tuturor! Sunt producatorul si regizorul (de voie buna) al acestui documentar. Apreciez vigoarea comentariilor dvs. si sunt bucuros ca v-am starnit interesul. Am de facut o marturisire – filmul asta “s-a intamplat”, este nepremeditat. In septembrie 2009 am facut o mini-vacanta in Bucovina cu doi dintre operatorii mei, si am filmat tot ce ne-a iesit in cale (ne-au iesit foarte multe pentru ca am fost “ghidati” de d-na Romaniuc de la muzeul din Gura Humorului). Materialul brut a stat aproape doi ani si a strans panze de paianjen…pana cand in 2011 trebuia sa difuzez un documentar la TV. Din tot brutul pe care il aveam, singurul subiect care avea cat de cat un fir narativ era povestea etniei dvs; filmul s-a nascut in montaj.

    Ca si profesionist critic cu propria munca, consider rezultatul…marginal. Nu am fost documentat, nu am avut sunetist, nu am…etc. Ma bucur insa nespus ca chiar si asa modest tehnic si artistic, materialul a starnit emotie si interes printre dvs.

    Daca l-as mai face o data (zic si eu l-as face in cu totul alte conditii, plecand desigur de la un scenariu substantial, finantare etc. Cum eu sunt in continuare nedocumentat pe subiect (suna neserios dupa ce am facut un film, dar chiar asa e din pacate), materialul pentru un posibil scenariu nu poate veni decat de la dvs. Daca va incumetati contactati-ma la: alex arond radikal punct ro.

    Inca o data multumesc pentru interes.

Lasă un răspuns

